Retourneren in de webshop

Retourneren bij aankoop in de webshop

Artikelen kunt u binnen 14 dagen ruilen of retourneren zonder opgave van reden. Indien u uw bestelling via DPD Pakketservice
ontvangen heeft, kunt u het pakket retourneren door het af te geven bij een TNT servicepunt met vermelding van
“retour afzender”. Wanneer u uw bestelling op pallet heeft ontvangen dient u contact op te nemen met de klantenservice
van Tuincentrum Oosterik. Er zal dan een afspraak gemaakt worden voor de retournering.
Kosten van vervoer voor heen- en retourzending komen ten laste van de klant. De kosten van de retourzending kunt u terugvinden
in onze algemene voorwaarden. Binnen 14 dagen zal het aankoopbedrag, onder aftrek van de vervoerskosten,
terug gestort worden.


Wanneer u uw bestelling ontvangen hebt, dient u deze meteen te controleren. Mochten er onderdelen ontbreken of
beschadigd zijn dient u binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice. In dit geval worden er geen vervoerskosten
berekend over de heen- en retourzending.


Artikelen, die voor retour aangeboden worden, dienen in de orginele en gesloten verpakking worden aangeboden. Hierbij
is het belangrijk dat de oorspronkelijke verzendsticker zichtbaar is voor de vervoerder. De pakbon moet mee teruggezonden
worden.


Mochten er nog onduidelijkheden zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice webshop@oosterik.nl.

Neem contact op